Vše o nákupu

Kolik stojí dopravné?

Výdejní místo Zásilkovny 85 Kč

Zásilkovna domů 105 Kč

Balíkovna 69 Kč

Při objednávce nad 2500 Kč je dopravné zdarma.

 

doprava mia a vaf_1

 

Kdy objednávku odešleme?

Zboží, které je skladem, odesíláme do 3 pracovních dnů. Výrobky, které skladem nejsou, pravděpodobně zrovna vyrábíme a o jejich dostupnosti vás budeme informovat. Každý výrobek je ruční práce a jeho vznik tak potřebuje svůj čas. Napište nám, dáme vám vědět, kdy může být zboží na objednávku u vás. 

 

Jak vám zboží pošleme?

Produkty posíláme přes BalíkovnuZásilkovnu . U Zásilkovny si můžete vybrat doručení do boxu, na výdejní místo nebo až domů. 

 

odesilameMia

 

Jak můžete zaplatit?

Platit u nás můžete přes platební bránu Shoptet Pay (platby kartou, peněženky Google Pay, Apple Pay a další), platebním převodem nebo na dobírku. Platba na dobírku je zpoplatněna částkou 30 Kč.

 

Jak objednávku zabalíme?

Pro balení našich výrobků používáme hlavně recyklovatelný papír, kartony a kartonovou střiž. Sady posíláme v hnědých bublinkových obálkách, kde snadno vytřídíte papír i plast. Myslíme na ekologii. U velkých balíků, jako jsou třeba pelíšky pro hafany, občas zrecyklujeme krabici, kterou už doma máme.

  

Potřebujete zboží vrátit?

Věříme, že s našimi výrobky budete spokojeni a kupujete-li je jako dárek, udělají opravdu radost. Pokud se ale stane, že budete chtít zboží vrátit, můžete tak bez udání důvodu učinit do 14 dnů od nákupu zboží (v rámci vylepšování našich služeb ale budeme moc rádi, když nám důvod sdělíte). Vrátit můžete kompletní nepoškozený produkt, poštovné k nám v takovém případě hradíte vy. Při vrácení zboží doporučujeme zásilku pojistit na hodnotu zboží. Balíček pošlete na adresu K Lánům 122, Kutná Hora a sdělte nám číslo účtu, na který si přejete zaslat platbu za vrácené zboží. Do deseti dnů (ale spíš dříve) od chvíle, kdy balíček obdržíme, zašleme platbu na váš účet.

 

vraceniMia 

 

Potřebujete reklamovat?

Produkty vyrábíme ručně, všechny nám několikrát projdou rukama a jsme si tak jisti jejich kvalitou. Stát se však může cokoliv a pokud bude potřeba produkty reklamovat, vyřídíme vaši reklamaci co nejrychleji. Napište nám e-mail, popište závadu a domluvíme se na dalším postupu. Bude třeba poslat nám kompletní zboží zpět na naši adresu. Požádáme vás také o informaci, jakou byste preferovali kompenzaci (nové zboží/vrácení peněz). 

 

Potřebujete více informací? Ozvěte se nám.

Pokud na našem webu nenacházíte, co potřebujete, ozvěte se nám mailem, telefonicky nebo na sociálních sítích, rádi vám poradíme a zodpovíme vaše otázky.

 

krabice-baleni-eko